Deze week was ik weer aan het werk met een woon-werkverkeer van 50 mijl per enkele reis. Dit is een perfecte pendelauto voor mij!
Ik denk niet dat ik dat gedaan zou hebben.Ik vind dit wel leuk. Het is subtiel, maar het verandert het karakter van de auto.
View attachment 27352
Het is momenteel slechts een aangepaste afbeelding.Ik denk niet dat ik dat gedaan zou hebben.
Dat ziet er goed uit voor mij.En nu zie ik deze 2024 GTX! Ik weet niet zeker of ik de zwart gemaakte wielen mooi vind, maar het is anders...
View attachment 27485
Screengrab
Het zal waarschijnlijk terugkomen, hoor (sorry)De herstart lijkt de truc te hebben gedaan! Geen nachtelijke resets meer van de omgevingskleuren. Nu weet ik wat ik andere mensen met dat probleem moet vertellen.
Daar twijfel ik niet aan.Het zal waarschijnlijk terugkomen, hoewel (sorry)
Het Clima-systeem in Auto kan de airco nog steeds laten draaien voor ontvochtiging, zelfs als koeling niet nodig is. We zijn tenslotte "lelijke zakken die voornamelijk uit water bestaan".Het is koeler geweest en ik heb de airconditioning de afgelopen dagen uitgeschakeld. Je zou denken dat hij niet zou draaien als hij niet nodig was, maar ik heb tijdens mijn landelijke snelwegrit een van de hoogste mijlen per kWh gezien. 3,9 mijl/kWh op de terugweg vandaag!