Volkswagen ID Forum banner

2023 ID.4 verlenger voor de veiligheidsgordel achter

2.3K views 6 replies 5 participants last post by  sdksio  
#1 ·
Weet iemand waar ik een compatibel exemplaar kan krijgen? Ik heb er verschillende op Amazon geprobeerd die niet vastklikken met de veiligheidsgordels van de raamstoel.

#4 ·
Ik heb hun onderdelen en accessoires online bekeken en niets gevonden voor verlengers. Het dichtstbijzijnde dat ik vond, is dat seatbeltextenderpros de middelste achterste gesp had, maar geen verlengers voor de achterste gesp aan de raamkant.
Probeer een dealer te bellen. Als ze ze niet hebben, kunnen ze ze waarschijnlijk bestellen

#7 · (Edited)
Het voertuig gaat dus aan als u erin gaat zitten. Het gaat uit als u eruit stapt. Het probleem dat ik heb, is het gedeelte van het uitstappen. Er zijn talloze situaties waarin u slechts even uit uw voertuig hoeft te stappen voordat u weer instapt. Het voertuig schakelt zichzelf uit en dan moet u wachten tot alles weer opstart als u weer gaat zitten. Dus als ik een keuze had, zou ik het afsluitgedeelte willen uitschakelen. Evenzo schakelt het voertuig zichzelf uit als u het in de parkeerstand zet - - opnieuw talloze situaties waarin u niet wilt dat het voertuig uitschakelt als u het in de parkeerstand zet.