Ik ben aan het kijken naar een ID4 en kan geen exacte cijfers vinden over wat ik precies kan verwachten voor een winterbereik. Ik heb een paar video's bekeken, maar ze lijken allemaal vaag te zijn of te veel te variëren per model. Ik probeer te beslissen of ik voor de RWD Pro met meer bereik moet gaan, of de AWD die 20 mijl verliest. 99% van de tijd zal ik lokaal rijden, maar ik moet een of twee keer per jaar een reis van 200 mijl kunnen maken om familie te bezoeken en wil dat in één keer kunnen doen zonder ergens te moeten opladen. Het idee is dat ik 's nachts bij hen thuis zou opladen (ze hebben een Tesla) en dan ook in één volle lading naar huis kan rijden. Vrouw haat EV's dus ik moet het in één keer kunnen doen om te voorkomen dat ik word uitgescholden 
Ik zou de voorkeur geven aan AWD voor lokaal winterrijden als er sneeuw ligt, maar zou liever voor RWD gaan als dat betekent dat ik mijn lange reis in één volle lading kan maken.
Ik zou de voorkeur geven aan AWD voor lokaal winterrijden als er sneeuw ligt, maar zou liever voor RWD gaan als dat betekent dat ik mijn lange reis in één volle lading kan maken.