Mijn ID.4 gaf een aantal foutmeldingen weer toen ik de auto startte om begin december na boodschappen naar huis te gaan. De enige die ik me nu herinner, was er een die zei dat regeneratief remmen niet beschikbaar was. De auto viel bijna "stil" bij het starten op een kruispunt, maar reed daarna prima zonder verdere waarschuwingen. Het duurde een paar weken voordat ik een serviceafspraak kon krijgen bij onze VW-dealer. Na controle van de opgeslagen codes en overleg met VW-ingenieurs in Duitsland, besloten ze dat de motor vervangen moest worden! Mij werd verteld dat ik gestrand kon raken als ik met de auto bleef rijden, dus liet ik hem bij de dealer achter. Het is meer dan een maand geleden en de dealer heeft nog steeds geen informatie over wanneer een vervangende motor beschikbaar zou kunnen zijn. De servicemedewerker gaf aan dat een andere klant een vergelijkbaar probleem had en dacht dat het iets was dat mis was op een printplaat in plaats van met de motor zelf.
We hebben de auto in juni in bezit genomen en er pas ongeveer 1200 mijl mee gereden. Heeft iemand gehoord over ID.4-motoren die vervangen moeten worden? Moeten motoren nog steeds vanuit Duitsland worden verzonden of zijn ze nu verkrijgbaar vanuit de fabriek in Tennessee? Ik zou dankbaar zijn als iemand me kon wijzen op gerelateerde berichten die ik mogelijk gemist heb.
We hebben de auto in juni in bezit genomen en er pas ongeveer 1200 mijl mee gereden. Heeft iemand gehoord over ID.4-motoren die vervangen moeten worden? Moeten motoren nog steeds vanuit Duitsland worden verzonden of zijn ze nu verkrijgbaar vanuit de fabriek in Tennessee? Ik zou dankbaar zijn als iemand me kon wijzen op gerelateerde berichten die ik mogelijk gemist heb.