Volkswagen ID Forum banner

Pro S+ Premium geluidssysteem

5.7K views 8 replies 7 participants last post by  Atlant  
#1 ·
Toen ik in oktober mijn RWD Pro S+ vastlegde, was het Plus-model inclusief een "premium geluidssysteem" in de totale prijs. Eerlijk gezegd was dit verbeterde geluidssysteem de reden dat we voor het Plus-model gingen. Ongeveer een week nadat we vastlegden, vertelde de dealer ons dat het verbeterde geluidssysteem niet langer beschikbaar was en toen we keken, had Volkswagen het stilletjes van de online beschrijving verwijderd. De dealer verzekerde ons dat de prijs van de auto zou worden aangepast, maar dit is tenminste op de website niet gebeurd. Nu komt de prijsverhoging van $1500 erbij. Dit voelt voor mij als een tweede prijsverhoging. Weet iemand wat VW van plan is te doen met de nu niet meer beschikbare geluidssysteemupgrade, behalve hopen dat mensen het niet meer weten??

#3 ·
Toen ik in oktober mijn RWD Pro S+ vastlegde, bevatte het Plus-model een "premium geluidssysteem" in de totale prijs. Eerlijk gezegd, dit opgewaardeerde geluidssysteem was de reden dat we voor het Plus-model kozen. Ongeveer een week nadat we het vastlegden, vertelde de dealer ons dat het opgewaardeerde geluidssysteem niet langer beschikbaar was en toen we het controleerden, had Volkswagen het stilletjes uit de online beschrijving verwijderd. De dealer verzekerde ons dat de prijs van de auto zou worden aangepast, maar dit is tenminste op de website niet gebeurd. Nu komt de prijsverhoging van $1500. Dit voelt voor mij als een tweede prijsverhoging. Weet iemand wat VW van plan is te doen met de nu niet meer beschikbare geluidsupgrade, behalve hopen dat mensen het niet meer weten?
Ik zag een prijsverlaging op onze plus bestelling op het moment dat ze het premium geluid verwijderden. Het was ongeveer $250, als ik me goed herinner.

Dave

#4 ·
Toen ik in oktober mijn RWD Pro S+ vastlegde, bevatte het Plus-model een "premium geluidssysteem" in de totale prijs. Eerlijk gezegd, was dit opgewaardeerde geluidssysteem de reden dat we voor het Plus-model kozen. Ongeveer een week nadat we het vastlegden, vertelde de dealer ons dat het opgewaardeerde geluidssysteem niet langer beschikbaar was en toen we keken, had Volkswagen het stilletjes uit de online beschrijving verwijderd. De dealer verzekerde ons dat de prijs van de auto zou worden aangepast, maar dit is tenminste op de website niet gebeurd. Nu komt de prijsverhoging van $1500. Dit voelt voor mij als een tweede prijsverhoging. Weet iemand wat VW van plan is te doen met de nu niet meer beschikbare geluidssysteem upgrade, anders dan hopen dat mensen het niet meer weten??
Ik Ik heb ook een Pro S Plus gereserveerd en ik heb een e-mail van VW ontvangen waarin staat dat de Premium Sound niet inbegrepen zou zijn en ze zeiden dat ze $250 van de MSRP afhaalden.

#5 ·
Ik heb ook een Pro S Plus gereserveerd en ik heb een e-mail van VW ontvangen waarin staat dat de Premium Sound niet inbegrepen zou zijn en ze zeiden dat ze $250 van de MSRP hadden afgehaald.
Bedankt Tank. Ik heb geen e-mail over het geluidssysteem ontvangen en elke keer dat ik de website controleerde, leek het op de oorspronkelijke MSRP, maar je hebt gelijk - ze hebben nu $250 van de prijs afgehaald. Maar het is waarschijnlijk dat we gewoon een Pro S zouden hebben besteld als we hadden geweten dat het premium geluidssysteem niet zou worden meegeleverd. Ik heb geen stoelverwarming achterin of mooiere wielen nodig. ;-)

#8 ·
Toen ik in oktober mijn RWD Pro S+ vastlegde, bevatte het Plus-model een "premium geluidssysteem" in de totale prijs. Eerlijk gezegd, dit opgewaardeerde geluidssysteem was de reden dat we voor het Plus-model kozen. Ongeveer een week nadat we vastlegden, vertelde de dealer ons dat het opgewaardeerde geluidssysteem niet langer beschikbaar was en toen we het controleerden, had Volkswagen het stilletjes van de online beschrijving verwijderd. De dealer verzekerde ons dat de prijs van de auto zou worden aangepast, maar dit is tenminste op de website niet gebeurd. Nu komt de prijsverhoging van $1500. Dit voelt voor mij als een tweede prijsverhoging. Weet iemand wat VW van plan is te doen met de nu niet beschikbare geluidsysteemupgrade, behalve hopen dat mensen het niet meer weten?
Ja, mijn vriend, het belangrijkste verkoopargument van de Pro S+ was inderdaad het premium geluid. Op dit moment ga ik gewoon voor de Focal-upgrade. Voor mij betekenen premium geluidssystemen dat ik me niet hoef te fixeren op fase-annuleringen, waar ik gek van zou worden, en ik zou aannemen dat het systeem op zijn minst zo is ontworpen dat het middelmatige luidsprekers heeft, afgestemd om op zijn minst in fase te zijn. Maar volgens het audio-upgrade-thread krijg je waarschijnlijk op deze manier een beter geluid dan met een standaard premium systeem.
Upgrade VW ID.4 geluidssysteem