Volkswagen ID Forum banner

Wat kost Drive Easy Banden- en Wielbescherming?

6K views 4 replies 4 participants last post by  Imhammer  
#1 ·
Over het algemeen betaal ik, wanneer ik nieuwe banden koop, de extra ~ $ 20 per band om een Hazzard-garantie te krijgen.
Ik heb een aantal mensen foto's zien plaatsen van lekke standaard ID.4-banden en daarom was ik benieuwd of iemand heeft gekozen voor VW's Drive Easy Tire & Wheel Protection (met of zonder optionele cosmetische dekking).

Ik was benieuwd naar de looptijd en wat dit kost om te zien of het ĂĽberhaupt de moeite waard zou zijn.
Ik heb online wat basisinformatie gevonden, maar kon geen kopie van de klantovereenkomst vinden. Ik wil niet eens een discussie over extra services met mijn dealer openen, tenzij ik weet dat ik dit wil. Ik wil naar binnen en naar buiten gaan en niet meer betalen dan de adviesprijs plus verplichte belastingen/titel/leveringskosten.

#2 ·
Als ze een wielreparatie of -vervanging doen als je een lekke band krijgt... de moeite waard... anders verspil je je geld niet. Wees voorzichtiger, bestuurder... en 99% van de tijd zijn het grote parkeerplaatsen of gewoon het passeren van grote ongelukken... daar heb je het hoogste risico om iets op te pikken... banden net als het oppakken van scherpe voorwerpen waar je overheen rijdt.

#3 ·
Als het dezelfde garantie is, vertelden ze me dat deze de vervanging van banden, de vervanging van wielen, de vervanging van de voorruit (erg duur omdat deze op de auto moet worden gekalibreerd) en een paar andere dingen dekt waar ik me niet druk om maakte.
Ik weet niet meer of het bandenreparaties dekt, maar ik neem aan van wel. Ik heb het niet genomen omdat het goedkoper is om de road hazard-garantie van Discount Tire te krijgen en mijn voorruit wordt gedekt door mijn verzekering, maar ik denk er nu over om het toe te voegen, aangezien ik mijn voertuig nog niet heb ontvangen en ik erachter ben gekomen dat mijn eigen risico $ 2.000 is.
Ik geloof dat het 3 jaar of 36.000 mijl was en $ 600 kostte.
Ze hebben me geen garantie aangeboden op alleen de banden en wielen.

#4 ·
Als het dezelfde garantie is, vertelden ze me dat deze de vervanging van banden, vervanging van wielen, vervanging van voorruit (erg duur omdat deze op de auto moet worden gekalibreerd) en een paar andere dingen dekt waar ik me niet druk om maakte.
Ik weet niet meer of het bandenreparaties dekt, maar ik neem aan van wel. Ik heb het niet genomen omdat het goedkoper is om de road hazard-garantie van Discount Tire te krijgen en mijn voorruit wordt gedekt door mijn verzekering, maar ik denk er nu over om het toe te voegen, aangezien ik mijn voertuig nog niet heb ontvangen en ik erachter ben gekomen dat mijn eigen risico $ 2.000 is.
Ik geloof dat het 3 jaar of 36.000 mijl was en $ 600 kostte.
Ze hebben me geen garantie aangeboden op alleen de banden en wielen.
Misschien moet je die $ 2.000 eigen risico eens bekijken. Volledige glasdekking verschilt bijna altijd van een allriskverzekering. Voor mijn autoverzekering is er geen eigen risico.