Stabilisatorstangverbindingen gingen...
Dealer Quirk VW in Braintree.
Ik kwam op de koude ochtend met mijn geluid aan de voorkant, 20K service en terugroepactie voor de ruitensproeierkabel. De serviceadviseur zei dat we uw auto moeten ontdooien om alle sneeuw en ijs te verwijderen om het geluid aan de voorkant te diagnosticeren? WTF? Je hebt geen hogedrukreiniger om de sneeuw van de auto te blazen?? Ik zei dat ik het de hele tijd hoor, ongeacht ijs op de auto of niet... ze zei dat ze met de voorman zou praten. De voorman komt na ongeveer 30 minuten opdagen en begint met “U heeft de verkeerde maat achterbanden, het gooit de computer in de war omdat de omtrek verkeerd is. Heeft u uw andere banden?” Ik antwoord dat de maat van de achterwielen naar mijn mening niets te maken heeft met het geluid aan de voorkant. Ze antwoordt dat VW de juiste bandenmaat wil voor een goede geluidsdiagnose (WTF???) Ik zei dat ik dat niet geloof, ze dreigde te stoppen met het repareren van de auto (WTF weer) Ik zeg dat ze dat niet kan doen. Ik bied aan om met haar technicus mee te rijden om het geluid te reproduceren, ze zegt dat ze het eerst zullen doen en dat ze me dan meenemen als ze het niet kunnen.... Ze vertrekt.
Later komt de serviceadviseur opdagen en vertelt me dat het de stabilisatorstangverbindingen waren en maakt de opmerking “Het was een interessante”.....
WTF?????? Waarom denken dealers dat alle klanten idioten zijn?????
Bekijk mijn ID.4 accessoires op
YuriKAccessories | Etsy