Weet iemand wat het verschil is tussen de ID4 1st edition en de Pro-versie?
Ja, maar AWD zal pas dan beschikbaar zijn. Ook een goedkopere versie die ongeveer 200 mijl volgeladen haalt. Het zal ongeveer 35k kosten. Het modeljaar zal 2022 zijn, maar waarschijnlijk in het 3e kwartaal van volgend jaar uitkomen?Ik heb mijn bestelling voor een 1st Edition ontvangen. Een andere belangrijke (IMO) eigenschap van deze eerste runs van ID.4's is dat ze in Duitsland worden geproduceerd, niet in Chattanooga, Tennessee, dat in 2022 online komt.
Heeft uw hobby uitgebreide apparatuur nodig? Heeft u veel te vervoeren voor uw werk? Geen probleem voor de ID.4: de optionele trekhaak is ontworpen voor lasten tot 750 kg (ongeremd) of 1.000 kg (geremd). Als u de trekhaak op dit moment niet nodig heeft, kunt u hem in een paar eenvoudige stappen uit het zicht onder de bumper wegvouwen.
Kan de ID.4 slepen?
Ja, wanneer de ID.4 1st Edition is uitgerust met een af fabriek gemonteerde trekhaak, is deze geschikt om 2200 lbs te trekken (met geremde aanhangers) en alle AWD-versies van de ID.4 zijn geschikt om 2700 lbs te trekken (met geremde aanhangers).
*Maximaal trekgewicht alleen voor geremde aanhangers bij uitrusting met een geschikte aanhangerremregelaar van derden en een af fabriek gemonteerde trekhaak. Voertuigbelasting, andere accessoires en opties kunnen de maximale trekgewicht verminderen. Zie de gebruikershandleiding van het voertuig voor details.
Wow. Ik heb hier nu pas meer aandacht aan besteed nadat mijn dealer bevestigde dat de trekhaak op het Amerikaanse model zich in een vaste, permanente positie bevindt en niet onder de achterbumper kan worden weggestopt, zoals bij de Europese modellen.Ik heb deze foto net op mijn reserveringspagina gevonden. Kijk goed naar de plaatsing van de trekhaak
Bedankt voor de video!Eindelijk een video gevonden die laat zien hoe de trekhaak werkt. Het is een knop naast de led-verlichting in de kofferbak (6 minuten in de video).