Ik citeerde dat ik geen problemen had met
mijn A/C-systeem (geen warmtepomp USA).
Mijn heeft het erg goed gedaan, vooral deze zeer hete zomer. Ik heb niet aangegeven dat niemand problemen zou kunnen hebben, want dat zou absurd zijn.
=====
De "gassen" die u in de cabine ventileerde, waren waarschijnlijk condensatie van waterdamp als gevolg van onjuiste hoge/lage druk aan de zijkant en mogelijk ook een verlies van koelmiddel. Ze lijken scheuren in slangen/leidingen te hebben vastgesteld met waarschijnlijk een "trace dye" die ze doorgaans gebruiken. Zodra ze dit hadden vastgesteld/verholpen, gebruikten ze hun A/C-terugwinnings-/oplaadmachine om opnieuw in evenwicht te brengen met een correct koelmiddelniveau. Uiteraard op voorwaarde dat ze ook vaststelden dat alle sensoren correct functioneerden. trouwens: Freon is de weg van de Dodo gegaan, dus hopelijk wij niet, maar we gebruiken die term soms nog steeds omdat hij gemakkelijker te zeggen is dan de huidige nomenclatuur van koelmiddelen.
Goed om te horen dat ze het voor u hebben opgelost! Ik ben het ermee eens dat het geen probleem had mogen zijn bij een bijna nieuw voertuig (maar dan heeft mijn ID.4 40% onderdelen van een leverancier die vaak bekend staat om minder kostbare maar helaas minder betrouwbare componenten/afwerking).
Dat kun je niet zeggen. Er is geen probleem met de ID.4 AC. Huey heeft het me twee pagina's geleden verteld. Het zijn leugens op Facebook. Alles is in orde.
(Er gaat iets verloren in de vertaling, maar met dezelfde symptomen is het probleem gemeld - excuseer me, er is over gelogen dat het kapotte koelmiddelleidingen in de AC waren die vervangen moesten worden; over andere problemen is minder vaak gelogen)
Ik heb de afgelopen weken AC-problemen gehad met inconsistente koeltemperaturen met klikgeluiden en zichtbare gassen die uit de ventilatieopeningen komen. Ik heb hem voor onderhoud gebracht en een softwarediagnose uitgevoerd en geen problemen gevonden. VW-technicus gaf wel aan dat de AC-druk laag was. Ze hebben de freon afgetapt en weer op normale niveaus gebracht. Er zijn geen visuele lekken gedetecteerd en de AC lijkt weer te werken. Hopelijk is dit voor een paar jaar opgelost.. Ik heb dit probleem gehad met oudere auto's, maar niet met gloednieuwe auto's met minder dan 5000 km.