Volkswagen ID Forum banner

Breedte- en hoogtematen nodig voor de opening van de kofferbak op ID.4!

12K views 3 replies 3 participants last post by  Huey52  
#1 ·
Hallo, dit is mijn eerste keer dat ik op het forum post, hoewel ik het dagelijks volg. Ik ben enthousiast over mijn RWD Pro-reservering, maar er is een zeer belangrijke specificatie die ik moet achterhalen om te weten of deze auto voor mij geschikt is of dat ik mijn reservering moet annuleren.

Ik moet grote items in mijn kofferbak kunnen plaatsen, aangezien ik veel meubels, muziekmateriaal en ook kampeerspullen vervoer. Momenteel rijd ik in een 2014 Jetta Sportwagen en daar past alles in wat ik nodig heb. Als ik de VW-ondersteuning bel, kan niemand me een duidelijk antwoord geven op hoe groot de opening van de kofferbak is! Dit hebben ze me verstrekt:

37 vierkante inch breedte voor het interieur
50 inch breedte volledig interieur
32 inch hoogte met verlaagde kofferbakvloer
28 inch hoogte zonder verlaagde kofferbakvloer.

Ze konden me niet vertellen wat deze afmetingen daadwerkelijk betekenden. Wat ze aan het meten waren, of dit aan de binnenkant van de kofferbak was van wielkast tot wielkast of iets dergelijks. Dit zou een simpele vraag en een simpel antwoord moeten zijn, maar ik krijg niets bruikbaars van VW!!! Weet iemand toevallig deze info?

1101

Als een van jullie het geluk heeft om binnenkort een demo bij een dealer te zien, heb ik er geen in mijn omgeving en zou ik het geweldig vinden als je dit zou kunnen achterhalen en me op de hoogte zou kunnen brengen! Heel erg bedankt