Volkswagen ID Forum banner

Aanhangwagen trekken ID.4 Pro S

7.8K views 13 replies 12 participants last post by  JimmyVW  
#1 ·
Kan iemand iets zeggen over het slepen van de Yakima Rack and Roll trailer?
Ik kan me niet voorstellen dat ik remmen nodig zou hebben voor een aanhanger die, volledig beladen, minder dan 400 pond trekgewicht en misschien 50-60 pond kogeldruk heeft...

#3 ·
Ervan uitgaande dat de fabriek een trekhaakoplossing voor de RWD-auto's uitbrengt, zou ik aannemen dat deze hetzelfde is als de First Edition. 2200 lbs met remmen. Ik weet niet voor welk kogeldruk deze is geclassificeerd, meestal 150-250 lbs voor een klasse I.

#4 ·
Ervan uitgaande dat de fabriek een trekhaakoplossing voor de RWD-auto's uitbrengt, neem ik aan dat deze hetzelfde is als de First Edition. 2200 lbs met remmen. Ik weet niet wat het trekgewicht is, meestal 150-250 lbs voor een klasse I
Fysiek is de trekhaak voor de RWD-versie en de AWD-versie hetzelfde, het is een 1,25" klasse II trekhaak. De AWD heeft een hogere trekgewichtclassificatie vanwege de grotere voorremmen.

#9 ·
Hier is een tijdje geleden over gediscussieerd. In de servicehandleidingen staan 2 modellen remmen vermeld: 1LB/1LF en 1LC/1LN. We hebben bevestigd dat de FE's met de trekhaak de 1LC-versie hebben, die groter zijn en 2-zuiger remklauwen hebben. Als iemand met een Pro of Pro S zijn bouwsticker zou kunnen controleren om te zien welke code er staat, zouden we de vraag wat kunnen verfijnen. Ik gok dat de AWD's de 1LC-remmen hebben, net als de FE's.