Volkswagen ID Forum banner

Hoe de auto aan te houden bij het uitstappen...

28K views 35 replies 27 participants last post by  njpozner  
#1 ·
Ik moet mijn handleiding wel doorlezen, maar is er een gemakkelijke manier om de auto aan te laten staan als ik uit de stoel stap? Zo frustrerend als ik 2 seconden uit de auto spring en Android Auto verbreekt en ik 30 seconden moet wachten om opnieuw verbinding te maken. Ze hebben een instelling nodig die het misschien na 60 seconden uitschakelt of wanneer je op de vergrendelknop drukt. Ik heb geprobeerd op de aan/uit-knop aan de zijkant te drukken, maar het lijkt niets te doen... schakelt nog steeds direct uit als ik uit de stoel opsta.

#2 ·
Ik moet mijn handleiding wel doorlezen, maar is er een gemakkelijke manier om de auto aan te laten staan als ik uit de stoel stap? Zo frustrerend als ik 2 seconden uit de auto spring en Android Auto wordt losgekoppeld en ik 30 seconden moet wachten om opnieuw verbinding te maken. Ze hebben een instelling nodig die het misschien na 60 seconden uitschakelt of wanneer je op de vergrendelknop drukt. Ik heb geprobeerd op de aan/uit-knop aan de zijkant te drukken, maar het lijkt niets te doen... schakelt nog steeds direct uit als ik uit de stoel opsta.
ik begrijp je frustratie - als ik met mijn kont wiebel, gaat de radio aan en uit.
je kunt proberen de veiligheidsgordel in het slot te doen en te kijken of dat voor je werkt - als dat zo is, kun je de veiligheidsgordelstekker op Amazon kopen. sorry onhandig maar VW laat ons geen keuze.

#3 ·
In mijn [more slippery leather seat] TT zou ik mijn veiligheidsgordel vastmaken en er dan voor zorgen dat ik goed achterin de stoel zat. Maar zoals we weten, kan beweging in de stoel van de ID.4 problematischer zijn, dus heb ik mijn gewoontepatroon omgekeerd. Gelukkig houdt de hogere wrijving van de V-Tex-lederen bekleding me redelijk goed op zijn plaats.

#4 ·
Dit is iets dat moet worden aangepakt - Hopelijk kunnen ze het met een van de software-updates doen. Als ze er niet snel mee beginnen, zijn er misschien 50 kleine dingen die zo snel mogelijk met de eerste moeten worden aangepakt. . . . en we zullen er elke 10 of 12 weken een nodig hebben, zoals ze beloofd hebben, alleen om alle kleine vervelende dingen op te lossen.

Don

#24 ·
Je kunt ofwel je veiligheidsgordel achter je vastmaken of je kont van de stoel tillen voordat je de deur opent. Beide zullen de auto foppen om alles aan te houden.
Het is irritant.
Start/stop-knop om de boel aan te houden lijkt een voor de hand liggende functie, de Duitsers verliezen hier echt hun touch.
Dit maakt me gek, het opladen van deze kat is 105 graden en de verdomde airco slaat af en duurt eeuwen om aan te gaan

#6 ·
Terwijl mijn vrouw in de auto vastgegespt bleef, stapte ik uit en alles ging uit - Radio & Airco. Ik reikte naar binnen, deed mijn veiligheidsgordel om op de lege bestuurdersstoel en drukte toen hard op het midden van de bestuurdersstoel en alles ging weer aan. Ik sloot de deur en ze had de hele tijd dat ik weg was airco & radio.

#7 ·
Terwijl mijn vrouw in de auto vastgegespt bleef, stapte ik uit en alles ging uit - Radio & Airco. Ik reikte naar binnen, deed mijn veiligheidsgordel om op de lege bestuurdersstoel en drukte toen hard op het midden van de bestuurdersstoel en alles ging weer aan. Ik sloot de deur en ze had de hele tijd dat ik weg was airco & radio

Deze 'workarounds' zijn een pijn - De auto zou moeten weten dat als iemand in de auto blijft, ze waarschijnlijk klimaatbeheersing, een radio en de mogelijkheid om een raam naar beneden te doen, willen....

Don
Auto aan laten staan? Probeer dit....terwijl je op de bestuurdersstoel zit en de auto aan staat (klaar om te rijden) open de deur (stap niet uit) trek de Frunk release en stap dan uit sluit de deur .dan vergrendel de auto indien nodig .natuurlijk moet je nu de Frunk sluiten werkt voor mij

#8 ·
Ik moet mijn handleiding wel doorlezen, maar is er een gemakkelijke manier om de auto aan te laten staan als ik uit de stoel stap? Zo frustrerend als ik de auto voor 2 seconden uitspring en Android Auto wordt losgekoppeld en ik 30 seconden moet wachten tot het opnieuw verbinding maakt. Ze hebben een instelling nodig die het misschien na 60 seconden uitschakelt of wanneer je op de vergrendelknop drukt. Ik heb geprobeerd op de aan/uit-knop aan de zijkant te drukken, maar het lijkt niets te doen... schakelt nog steeds onmiddellijk uit als ik uit de stoel opsta.
Probeer dit om je ID.4 aan te houden!! Voordat je uit de bestuurdersstoel stapt (auto staat nog aan) Haal de veiligheidsgordel van de bestuurder uit de vergrendeling... Trek de passagiersgordel en vergrendel hem waar de gordel van de bestuurder zou gaan. De auto blijft aan. Als je klaar bent met de passagiersgordel, haak je hem aan de armleuning van de passagier en ben je klaar voor de volgende keer...

#10 ·
Probeer dit om je ID.4 aan te houden!! Voordat je uit de bestuurdersstoel stapt (auto staat nog aan) Haal de bestuurdersgordel uit de vergrendeling... Trek de passagiersgordel en vergrendel hem waar de bestuurdersgordel zou moeten zitten. De auto blijft aan. Als je klaar bent met de passagiersgordel, haak je hem aan de armleuning van de passagier en je bent klaar voor de volgende keer...
Briljant, ik had al een kleine gordelverlenger en die zit nu in mijn auto. Net geprobeerd, perfect.

Veiligheid 's nachts als ik uit de auto stap en de lichten aan kunnen blijven.

#9 ·
Ik heb deze bij Amazon besteld om in de veiligheidsgordel te doen voordat ik uit de stoel stap en als ik uit de auto stap, blijft alles aan terwijl ik uitstap om de post te halen of een winkel in te rennen, enz. U kunt de sleutel nemen en de deuren op slot doen en alles blijft draaien voor uw passagiers.

#18 ·
Ik moet mijn handleiding wel doorlezen, maar is er een gemakkelijke manier om de auto aan te laten staan als ik uit de stoel stap? Zo frustrerend als ik 2 seconden uit de auto spring en het Android Auto loskoppelt en ik 30 seconden moet wachten tot het opnieuw verbinding maakt. Ze hebben een instelling nodig die misschien na 60 seconden of wanneer je op de vergrendelknop drukt, uitschakelt. Ik heb geprobeerd op de aan/uit-knop aan de zijkant te drukken, maar het lijkt niets te doen... schakelt nog steeds direct uit als ik uit de stoel opsta.
Ik reik gewoon over en pak de veiligheidsgordel van de passagier en steek hem in mijn sleuf en alles blijft aan!

#22 ·
wordt vaak van Amazon verwijderd vanwege juridische bezwaren over het gebruik ervan. Ik heb het aan de passagierskant geĂŻnstalleerd en doe het indien nodig aan de bestuurderskant. Gemakkelijker dan naar de hele passagiersgordel grijpen.

#23 ·
Ik moet mijn handleiding wel doorlezen, maar is er een gemakkelijke manier om de auto aan te laten staan als ik uit de stoel stap? Zo frustrerend als ik de auto voor 2 seconden uitspring en Android Auto verbreekt en ik 30 seconden moet wachten tot het opnieuw verbinding maakt. Ze hebben een instelling nodig die misschien na 60 seconden uitschakelt of wanneer je op de vergrendelknop drukt. Ik heb geprobeerd op de aan/uit-knop aan de zijkant te drukken, maar het lijkt niets te doen... schakelt nog steeds direct uit als ik uit de stoel opsta.
Ja, er is een knop net onder het stuur aan de rechterkant. Druk een paar seconden op die knop en de auto blijft aan. U kunt de verwarming of de airconditioning voor uw passagiers aan laten staan.

#29 ·
Ik heb me net geamuseerd met het oppompen van een band. Het eerste is dat de sigarettenaansteker in de kofferbak zit, het duurde even voordat ik hem had gevonden. Gelukkig was het een achterband, anders had ik een nieuwe pomp met een langere kabel moeten kopen. Toen werkte het alleen als ik op de bestuurdersstoel zat, elke keer als ik opstond, ging de auto uit en was er geen stroom naar de pomp. Ik kon het display niet zien als ik op de bestuurdersstoel zat! Goede tips hierboven om te zien of de stroom aan blijft als ik uit de auto stap, dat zal ik de volgende keer proberen.

#30 ·
Ik heb me net geamuseerd met het oppompen van een band. Het eerste is dat de sigarettenaansteker in de kofferbak zit, het duurde even voordat ik hem vond. Gelukkig was het een achterband, anders had ik een nieuwe pomp met een langere kabel moeten kopen. Dan werkte het alleen als ik op de bestuurdersstoel zat, elke keer als ik opstond, ging de auto uit en had de pomp geen stroom. Ik kon het display niet zien als ik op de bestuurdersstoel zat! Goede tips hierboven om te zien of de stroom aan blijft als ik uit de auto stap, dat ga ik de volgende keer proberen.
De volgende keer dat u de auto verlaat, drukt u op de aan/uit-knop rechtsonder aan de stuurkolom. Hierdoor blijft de 12V-aansluiting achterin onder spanning staan.

#34 ·
Ga naar een sloopbedrijf met een scherp snijgereedschap, vind VW/Audi, lokaliseer de slachtoffer van de veiligheidsgordel en snijd de gordel door om het afgebeelde bevestigingsapparaat los te maken. Als u alles aan wilt laten staan bij het verlaten van het voertuig, activeer dan de auto-hold-functie terwijl u uw voet op de rem houdt, maak de bestuurdersbevestiging los en steek het afgebeelde apparaat in het bevestigingspunt, schakel de parkeerstand in en verlaat het voertuig. De auto zou langer dan een half uur moeten blijven staan. Dit ding zou tussen gratis en $5,00 moeten kosten.

#35 ·
Ga naar een sloop met een scherp snijgereedschap, vind een vw/audi, lokaliseer het slachtoffer van de veiligheidsgordel en snijd de gordel door om het afgebeelde bevestigingsapparaat los te maken. Als je alles aan wilt laten staan bij het verlaten van het voertuig, activeer dan de auto-hold functie terwijl je je voet op de rem houdt, maak de bestuurdersbeveiliging los en steek het afgebeelde apparaat in het bevestigingspunt, activeer de parkeerstand en verlaat het voertuig. De auto zou langer dan 1/2 uur moeten blijven staan.
Dit ding zou tussen gratis en $5,00 moeten kosten.
View attachment 29802
Een van de ergernissen van mijn gordelverlenger (gekocht voor eerdere auto's) is dat hoewel de tong van de verlenger prima in de holster van de ID.4 past, de specifieke vorm van het plastic rond de gordeltong van de ID.4 voorkomt dat deze in de gesp van de verlenger past. Ik denk dat dat gewoon weer een stukje "Intelligent Design" van de ID.4 is.