De ID.7 staat niet langer op de Amerikaanse website van VW.
Na mijn ervaring bij mijn lokale VW-dealer en in tegenstelling tot mijn meer dan twintig jaar ervaring met mijn lokale Porsche/Audi-dealer, zou ik zeker de prijsopslag van Audi betalen, alleen al voor het verschil in de after-sales service-ervaring.Of als VW prijzen voor de ID.7 moet vragen die dicht bij Audi liggen om een minimale winst te maken, zullen ze dan genoeg verkopen? Tegen gelijke prijzen zou ik waarschijnlijk een Audi kopen in plaats van een VW in hetzelfde segment.
Audi is hier erg populair, mogelijk meer dan Volkswagen. Ik zie ze vaak.Na mijn ervaring bij mijn lokale VW-dealer en in tegenstelling tot mijn meer dan twintig jaar ervaring met mijn lokale Porsche/Audi-dealer, zou ik zeker de prijsopslag van Audi betalen, alleen al voor het verschil in de after-sales service-ervaring.
Het is het beste als je een VW-dealer kunt vinden die niet te ver weg is en (letterlijk) verbonden is met een Audi en Porsche in dezelfde faciliteit. Dat is wat ik gelukkig heb en ik heb nog nooit problemen gehad met het onderhoud van mijn Porsche, Audi of een van onze VW's.Na mijn ervaring bij mijn lokale VW-dealer en gezien in tegenstelling mijn meer dan twintig jaar ervaring met mijn lokale Porsche/Audi-dealer, zou ik zeker de prijs van Audi betalen, alleen al voor het verschil in de after-sales service-ervaring.
“De ID.7 is misschien een andere Arteon, maar je kunt het pas weten als je het probeert”Dat is de kern van de zaak: VW, het merk (niet de groep), zou het kunnen vermoorden. Porsche en Audi zijn geweldige voorbeelden, maar hun markten zijn kleiner en meer gefocust.
VW-voertuigen zouden moeten zijn waar Hyundai en Kia zijn. Er is geen reden om geen ID.3 in de NA-reeks te hebben, de Buzz komt hier waarschijnlijk 2 jaar te laat op de markt en de ID.7 is misschien een andere Arteon, maar je kunt het pas weten als je het probeert.
En specifiek in de VS, waarom is er geen geëlektrificeerde MEB Atlas? VW had de EV9 op de markt kunnen brengen EN de binnenlandse productie kunnen hebben.
De ID.4 verkoopt goed - zoals ik al zei, mijn regio ligt er vol mee - maar het is een auto die dringend een opfrisbeurt nodig heeft na een aantal moeizame starts en slechte media, en dubbel zo erg omdat het een OG is van de 250 voor onder de 50 klasse van 2020.
Cool!Ik haal het morgen op.
Hier in het VK hetzelfde, je ziet gewoon geen Arteons rondrijden, wat eigenlijk best leuk is.Cool!
Ik kraakte de Arteon niet af. Het is alleen dat die auto in de VS slechts ongeveer 18.000 keer is verkocht in de 6 jaar dat hij beschikbaar is geweest.
Dat komt neer op gemiddeld minder dan 1 verkoop per kwartaal per dealer (ongeveer 3 per jaar). Niet bepaald een daverend succes dat VW graag wil dupliceren.
Dit lijkt de tactiek te zijn van HMG en GM - iets voor iedereen.Here's what I don't get.