Is er op de id4 van 2021, als je je sleutels in de auto laat liggen en de deur op slot gaat, een manier om hem met je telefoon te openen... Of een app?
Overweeg de bron….Ik ben er bijna zeker van dat ik een verhaal heb gelezen over een id4-eigenaar die buitengesloten werd. Ik denk dat het op Reddit was.
Oh JA, absoluut! Als de sleutel in een dode hoek zit, 100%Is dat ĂĽberhaupt mogelijk? Ik dacht dat als de sleutels erin zitten, je deuren niet op slot kunt doen.
Uhm ja, dat kan wel. De mijne draait met de sleutelhanger binnen en de deur heeft zichzelf op slot gedaan.You cannot lock your keys inside the car, it won't lock, I just tested it on mine.
Misschien wil je teruggaan en je eerdere bericht bewerken, zodat niemand in de toekomst onjuiste informatie vindt en leest.Ik heb dit ook net getest. Het blijft vergrendeld als het je tweede sleutel is die je erin hebt opgesloten. Maar dan is het geen probleem, want je hebt de tweede sleutel bij je om hem te ontgrendelen. Het probleem zou zijn als een dief langskomt en de tas ziet, dan vaak een raam inslaat om de tas te stelen, en BONUS, hij kan de hele auto stelen.
Ik herinnerde me mijn Jeep, waar hij meteen ontgrendelt als je de tweede sleutel erin laat.
Ik denk dat ik een stapsgewijze handleiding nodig heb om dit te testen als het een probleem is. Ik zie nog steeds niet hoe ik mijn sleutel van de kofferbak af kan sluiten.
In alles wat (opzettelijk of onbedoeld) fungeert als een kooi van Faraday (op 433,92 MHz in Europa of 315 MHz in de VS en Japan). Maar ik ben er ook vrij zeker van dat niets de achterklep tegenhoudt om te sluiten als je hem met de hand sluit.Je kunt ook opzettelijk één sleutel binnenin vergrendelen als je de andere sleutel bij je hebt... dat is waarschijnlijk een makkelijkere manier om het te doen dan te rommelen met het zoeken naar een radiostiltegebied! Wat radiostilte betreft, ik merk dat de achterklep niet sluit als de sleutel zich binnen ongeveer 3 voet van de achterbumper bevindt, dus ik weet niet zeker waar je hem kunt verstoppen zodat hij niet wordt gedetecteerd...
Ja, ik heb geen Pro en ik ben niet bereid om dit te testen op een leentoestel waar ze me maar één sleutel geven ... maar ik veronderstel dat je de achterklep handmatig zou kunnen sluiten met een sleutel erin ... de vraag is of hij op slot gaat of weer opengaat?In alles wat (opzettelijk of onbedoeld) fungeert als een kooi van Faraday (op 433,92 MHz in Europa of 315 MHz in de VS en Japan). Maar ik ben er ook vrij zeker van dat niets de achterklep tegenhoudt om te sluiten als je hem met de hand sluit.
Probeer het met een raam open.Ja, ik heb geen Pro, en ik ben niet bereid om dit te testen op een leentoestel waar ze me maar één sleutel geven ... maar ik veronderstel dat je de achterklep handmatig zou kunnen sluiten met een sleutel erin ... de vraag is of hij op slot gaat of weer opengaat?
Goed idee… maar mijn Dukes of Hazzard dagen liggen achter me!Probeer het met een open raam.
Of de reserve sleutel ver buiten het radiobereik (of in een Faraday-zak).Probeer het met een open raam.
Dit is me vandaag letterlijk overkomen! Ik zette mijn portemonnee - met de sleutel erin - op de passagiersstoel, liep naar de bestuurderskant en alle deuren waren op slot! Het is me nog nooit eerder overkomenIs dat ĂĽberhaupt mogelijk? Ik dacht dat je deuren niet op slot kunt doen als de sleutels erin zitten.