Is er op de id4 van 2021, als je je sleutels in de auto laat liggen en de deur op slot gaat, een manier om hem met je telefoon te openen... Of een app?
Nou, ik heb net bewezen dat je ongelijk hebt. Vandaag mijn Alltrack op slot gedaan met de sleutels in de auto. Ik had mijn sleutels in mijn werktas. Ik stapte uit mijn auto, deed de bestuurdersdeur op slot, opende de kofferbak om boodschappentassen te pakken. Gooide mijn werktas in de kofferbak, sloeg de achterklep dicht. Piep! Op slot. Man moest me komen redden met een reservesleutel. Hij is stomverbaasd. Hij zei dat het onmogelijk was. Heeft 6 jaar geduurd, maar ik heb hem net ongelijk bewezen.You cannot lock your keys inside the car, it won't lock, I just tested it on mine.
Ik. Dat doe ik. Ik heb die luxe. Maak er 7867 van. Over ID.4-dingen. Op een ID.4-forum. (Weet je... niet een Alltrack.)Wie heeft de tijd om 7866 berichten te plaatsen sinds 2021? Dang heeft gelijk.
Niet als de valet-sleutel in de sleutelhanger zit.Het zou niet mogelijk moeten zijn, maar als u zich nog steeds zorgen maakt en vastbesloten bent om uw sleutelhanger in het voertuig te vergrendelen, kunt u de "valet"-sleutel uit de sleutelhanger halen en dan kunt u de noodvergrendelingscilinder in de deurgreep gebruiken.
Je hebt de contextueel correcte inzichten van @Plant Peon [van twee jaar geleden] gemist.Niet als de valet-sleutel in de fob zit.
Ik haat het als ze dat doen, wat vaak gebeurt, dus ik zorg ervoor dat ze terug in mijn zak gaan voordat ik in de stoel ga zitten.Hetzelfde met mij... maar toen ik het ophaalde bij de service, legden ze de sleutels in de bekerhouder. Ik vergat het en ze raakten op mysterieuze wijze opgesloten in de auto.
~50/50 propositie voor mij sinds zulke fobs in omloop zijn gekomen (Audi/VW/Benz). Begrijpelijk als ze het voertuig terugrijden van de service bay, laten ze de sleutel in het voertuig achter of brengen ze hem naar de service adviseur. Als hij in het voertuig is achtergelaten, citeert de SA meestal hetzelfde, maar ik heb het een paar keer moeten vragen. En meteen terug in mijn zak gaat hij.Ik kan me niet herinneren dat ik ooit mijn sleutel/fob niet van de kassier heb gekregen nadat ik had betaald. Zelfs met garantie werkzaamheden met een saldo van nul, daar lag hij... met het service ticket.
Uhm, ik kom er nu pas bij om je te antwoorden, ik denk niet dat de persoon lid is geworden voor een oude wraakreactie, ze zijn hier waarschijnlijk terechtgekomen (zoals ik nu) om te proberen te begrijpen waarom ze buitengesloten zijn. Ik ben hier om me af te vragen waarom de VW mijn sleutels in de kofferbak heeft opgesloten, mijn huissleutels zaten erbij, maar ik had tenminste nog mijn telefoon, anders zat ik echt vast en zou ik heel, heel laat op mijn werk zijn geweest. Erg frustrerend, want ik denk niet dat dit mogelijk had mogen zijn, het moet een ontwerpfout zijn, dus ik reageer op je uit frustratie jaren na je bericht. Voor andere buitengesloten VW-rijders: het gebeurt en het is vreselijk en ik heb geen idee wat je eraan kunt doen, het is beangstigend dat het per ongeluk weer zou kunnen gebeuren.View attachment 30241
Verdomme @Mctiff, ben je net lid geworden van een EV-forum om te reageren op een 1½ jaar oude opmerking dat je je sleutels in je ICE-auto hebt opgesloten?
Ik bedoel, ik zeg niet dat het niet kan in een ID.4, maar... Verdomme.
Het was de toon van McTiff's bericht waarop ik reageerde. Context is koning. Het was een toegegeven klein antwoord van mijn kant op een even klein bericht.Uhm, ik kom er nu pas bij om je te antwoorden, ik denk niet dat de persoon is toegetreden om te antwoorden op een oude hatelijke reactie, ze zijn hier waarschijnlijk terechtgekomen (zoals ik nu) om te proberen te begrijpen waarom ze buitengesloten zijn. Ik ben hier om me af te vragen waarom de VW mijn sleutels in de kofferbak heeft opgesloten, mijn huissleutels zaten erbij, maar ik had tenminste nog mijn telefoon, anders zat ik echt vast en zou ik heel, heel laat op mijn werk zijn geweest. Erg frustrerend, want ik denk niet dat dit mogelijk had mogen zijn, het moet een ontwerpfout zijn, dus ik reageer op je uit frustratie jaren na je bericht. Voor andere buitengesloten VW-rijders: het gebeurt en het is vreselijk en ik heb geen idee wat ik eraan moet doen, het is beangstigend dat het per ongeluk opnieuw zou kunnen gebeuren
de interieurdetectoren zouden geblokkeerd kunnen zijn, ik heb geen idee waar ze zich in de auto bevinden
Ik ook! Ik ging zwemmen, dus ik vergrendelde de deuren, toen realiseerde ik me dat het zwembad geen kluisjes had, dus ik dacht - ik doe mijn handtas in de kofferbak! Wat ik deed en de kofferbak sloot! GROTE FOUT!!! Mijn telefoon, portemonnee en sleutels zaten allemaal opgesloten in de kofferbak. Gelukkig was het maar 3 km lopen naar huis in 30 graden hitte om de reservesleutel te halen en nog eens 3 km terug naar de auto! ZO BOOS! Zeker met een dure auto als VW, zouden ze dit onmogelijk moeten maken!Oh JA, absoluut! Als de sleutel op een dode plek zit, 100%
Gebeurt me. Ik vergat mijn sleutel in de sporttas, opende de kofferbak, sloot hem en dat was het einde!
Wat een F..g shit. VW snapt het niet om zelfs zo'n simpele ding goed te doen!
Ze proberen dit onmogelijk te maken door te proberen te detecteren wanneer er een fob in de auto achterblijft.Hier ook! Ik ging zwemmen, dus ik deed de deuren op slot, toen realiseerde ik me dat het zwembad geen kluisjes had, dus ik dacht - ik doe mijn handtas in de kofferbak! Wat ik deed en de kofferbak sloot! GROTE FOUT!!! Mijn telefoon, portemonnee en sleutels zaten allemaal opgesloten in de kofferbak. Gelukkig was het maar 3 km lopen naar huis in 30 graden hitte om de reservesleutel te halen en nog eens 3 km terug naar de auto! ZO BOOS! Zeker met een dure auto als VW zouden ze dit onmogelijk moeten maken!