Volkswagen ID Forum banner
21 - 31 of 31 Posts
Het is een bug, die meestal vaker voorkomt wanneer de auto geen tijd krijgt om wakker te worden (het beste is om in de auto te zitten en de rem niet aan te raken totdat het infotainmentsysteem online en responsief is).
De snelle oplossing is om de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem (links van de temperatuur- en volumeschuifregelaars) ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden om het te resetten. Dit lost de piep op.
Je bent een levensredder! Mijn oren bloeden letterlijk nadat ik er een blokje mee heb gereden

Ik heb een geluidsprobleem, bijna als een vibratie tussen 20-45 mph. Het geluid is alsof de auto op een oneffen wegdek of een pas geasfalteerde weg rijdt. Gebeurt overal en altijd! Verdwijnt bij accelereren boven de 45.

Het is een bug, die meestal vaker voorkomt als de auto geen tijd krijgt om wakker te worden (het beste is om in de auto te zitten en de rem niet aan te raken totdat het infotainmentsysteem online en responsief is).
De snelle oplossing is om de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem (links van de temperatuur- en volumeschuifregelaars) ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden om het te resetten. Dit lost de piep op.
Bedankt! Ik wist niet hoe ik dat vervelende geluid moest stoppen! Weet iemand of er een softwareoplossing in de maak is voor deze bug? Dit is zeker geen verwacht gedrag.

Het is een bug, die meestal vaker voorkomt wanneer de auto geen tijd krijgt om wakker te worden (het beste is om in de auto te zitten en de rem niet aan te raken totdat het infotainmentsysteem online en responsief is).
De snelle oplossing is om de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem (links van de temperatuur- en volumeschuifregelaars) ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden om het te resetten. Dit zal de piep verhelpen.
De snelle oplossing is om de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem (links van de temperatuur- en volumeschuifregelaars) ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden om het te resetten. Dit zal de piep verhelpen.
Ik had vandaag hetzelfde probleem. Reed de auto uit de garage om hem te wassen, toen begon het piepende/tjilpende geluid. De auto uitgezet, maar het geluid bleef aanhouden (uit de luidspreker aan de achterkant van de passagierskant). Noch de radio, noch de volumeknoppen werkten. Ik heb de tijd van het geluid gemeten om dit forum te kunnen controleren, en het piept ongeveer 180 keer per minuut. Het geluid ging uit toen ik een infotainment reset uitvoerde. Ik had ook al eerder een probleem met geen volumeregeling, dat werd verholpen met een reset.

Het is een bug, die meestal vaker voorkomt wanneer de auto geen tijd krijgt om wakker te worden (het beste is om in de auto te zitten en de rem niet aan te raken totdat het infotainmentsysteem online en responsief is). De snelle oplossing is om de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem (links van de temperatuur- en volumeschuifregelaars) ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden om het te resetten. Dit lost de piep op.

Het is een bug, die meestal vaker voorkomt als de auto geen tijd krijgt om wakker te worden (het beste is om in de auto te zitten en de rem niet aan te raken totdat het infotainmentsysteem online en responsief is).
Ik heb het probleem met de continue "toon" ervaren. Het begon bij het achteruitrijden nadat ik de auto de hele dag had gebruikt...was behoorlijk irritant. Niets op het dashboard dat aangaf wat in hemelsnaam de toon veroorzaakte. Het was luid genoeg dat ik het gevoel had dat ik het moest uitzoeken en een Google-zoekopdracht bracht me hier. Ik drukte de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem ongeveer 10 seconden in en het geluid stopte. Wat een opluchting!! Bedankt! 🙏 🚙🙏🚙🙏

Het is een bug, die meestal vaker voorkomt wanneer de auto geen tijd krijgt om wakker te worden (het beste is om in de auto te zitten en de rem niet aan te raken totdat het infotainmentsysteem online en responsief is). De snelle oplossing is om de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem (links van de temperatuur- en volumeschuifregelaars) ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden om het te resetten. Dit lost de piep op.
Ik heb zojuist uw antwoord gevonden - werkt perfect - bedankt

Ik heb een geluidsprobleem, bijna als een vibratie tussen 20-45 mph. Het geluid is alsof de auto op een oneffen wegdek of een pas geasfalteerde weg rijdt. Gebeurt overal en altijd! Verdwijnt bij het accelereren boven de 45.
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Het lijkt boven de 45 mph te gebeuren en wordt luider als ik vertraag. Het is zeer uitgesproken als ik in de B-modus rijd en het regeneratieve remmen begint.

21 - 31 of 31 Posts