Volkswagen ID Forum banner
21 - 37 of 37 Posts
Ik heb een geldig Duits rijbewijs. Ik kan je vertellen dat de meerderheid van de bestuurders in de VS de tests nooit zou kunnen halen om er een te krijgen.
Ja. Spreek ook uit ervaring. Het duurt meestal 15 minuten na onze terugkeer uit Europa om te beseffen hoe slecht mensen in de VS rijden.

Discussion starter · #22 ·
Yup. Speaking from experience too. It usually takes 15 minutes upon our return from Europe to realize how bad people drive in the US.
Helaas is het niet alleen het rijden. Ik moest mijn verwachtingen voor veel dingen bijstellen toen ik terug verhuisde naar de VS.

Ik geloof dat er nogal wat staten in de VS zijn waar je je alarmlichten niet mag gebruiken terwijl de auto rijdt.

• Like
Reactions: MJSullivan56
Ik denk dat er nogal wat staten in de VS zijn waar je je alarmlichten niet mag gebruiken terwijl de auto rijdt.
Hier is een rapport van AAA uit 2018 daarover (merk op dat de zaken sindsdien veranderd kunnen zijn):
  • Alabama: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Alaska: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Arizona: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in een noodsituatie.
  • Arkansas: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • CaliforniĂ«: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • Colorado: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve als de snelheid van het voertuig 25 mph of minder is.
  • Connecticut: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Delaware: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • District of Columbia: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Florida: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Georgia: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • HawaĂŻ: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Idaho: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om de aanwezigheid van een verkeersgevaar aan te duiden dat ongebruikelijke voorzichtigheid vereist bij het naderen, inhalen of passeren.
  • Illinois: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Indiana: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Iowa: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • Kansas: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Kentucky: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Louisiana: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Maine: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, tenzij om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • Maryland: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Massachusetts: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Michigan: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Minnesota: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • Mississippi: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Missouri: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Montana: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • Nebraska: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Nevada: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • New Hampshire: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • New Jersey: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • New Mexico: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • New York: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • North Carolina: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • North Dakota: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Ohio: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve wanneer er een gevaarlijke situatie is.
  • Oklahoma: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties en om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • Oregon: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Pennsylvania: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Rhode Island: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • South Carolina: Alarmlichten mogen tijdens het rijden worden gebruikt om de bestuurders van andere voertuigen te waarschuwen voor de aanwezigheid van een verkeersgevaar dat ongebruikelijke voorzichtigheid vereist bij het naderen, inhalen of passeren.
  • South Dakota: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Tennessee: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Texas: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Utah: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Vermont: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Virginia: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve voor hulpverleningsvoertuigen, stilstaande of vertraagde voertuigen om een verkeersgevaar aan te duiden, bij deelname aan een begrafenisstoet of bij een snelheid van minder dan 30 mph.
  • Washington: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden.
  • West Virginia: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Wisconsin: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te duiden of wanneer er een gevaarlijke situatie is.
  • Wyoming: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.

En als een agent in Massachusetts of Rhode Island me wil aanhouden en me ervoor wil beboeten, dan "Ga je gang: maak mijn dag! "

(Merk op dat ik ze niet preventief stop als het zicht slecht is; dit lijkt de kern van de ophef te zijn.)
Ja. De plek om een ​​boete te betwisten is later in de rechtbank, niet tijdens de stop.

Ik heb in Mexico geobserveerd dat bestuurders de knipperlichten gebruiken wanneer er een significante verandering in het verkeersgedrag optreedt, niet alleen in geval van nood of gevaar. Het is een aanpak die ik sindsdien heb overgenomen en een fysieke knipperlichtknop maakt het veel haalbaarder.
Dat doe ik nu als het verkeer vertraagt of stilstaat. Moet die kerel achter me wakker maken die slaapt. ;)

En als een agent in Massachusetts of Rhode Island me wil aanhouden en me ervoor wil beboeten, dan "Ga je gang: maak mijn dag!”.

(Merk op dat ik ze niet preventief stop als het zicht slecht is; dit lijkt de kern van de ophef te zijn.)
De Commonwealth van Massachusetts zal met plezier uw boete van $40 tot $155, uw gerechtskosten van $25 in ontvangst nemen, twee punten op uw register zetten en uw verzekeringsmaatschappij bellen!
Image

• Like
Reactions: MJSullivan56
Hier is een rapport van AAA uit 2018 hierover (merk op dat de zaken sindsdien veranderd kunnen zijn):
  • Alabama: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Alaska: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Arizona: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in een noodsituatie.
  • Arkansas: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven.
  • CaliforniĂ«: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven.
  • Colorado: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve als de voertuigsnelheid 25 mph of minder is.
  • Connecticut: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Delaware: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven.
  • District of Columbia: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Florida: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Georgia: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Hawaii: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Idaho: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om de aanwezigheid van een verkeersgevaar aan te geven dat buitengewone voorzichtigheid vereist bij het naderen, inhalen of passeren.
  • Illinois: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Indiana: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Iowa: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven.
  • Kansas: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Kentucky: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Louisiana: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Maine: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, tenzij om een verkeersgevaar aan te geven.
  • Maryland: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Massachusetts: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • Michigan: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Minnesota: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven.
  • Mississippi: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Missouri: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Montana: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven.
  • Nebraska: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Nevada: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • New Hampshire: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • New Jersey: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • New Mexico: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • New York: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • North Carolina: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • North Dakota: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Ohio: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve wanneer er een gevaarlijke situatie is.
  • Oklahoma: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties en om een verkeersgevaar aan te geven.
  • Oregon: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden, tenzij anders aangegeven.
  • Pennsylvania: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Rhode Island: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden.
  • South Carolina: Alarmlichten mogen tijdens het rijden worden gebruikt om de bestuurders van andere voertuigen te waarschuwen voor de aanwezigheid van een verkeersgevaar dat buitengewone voorzichtigheid vereist bij het naderen, inhalen of passeren.
  • South Dakota: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Tennessee: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Texas: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Utah: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Vermont: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
  • Virginia: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve voor hulpverleningsvoertuigen, stilstaande of vertraagde voertuigen om een verkeersgevaar aan te geven, bij deelname aan een begrafenisstoet of bij een snelheid van minder dan 30 mph.
  • Washington: Het gebruik van alarmlichten is niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven.
  • West Virginia: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve in noodsituaties.
  • Wisconsin: Alarmlichten zijn niet toegestaan tijdens het rijden, behalve om een verkeersgevaar aan te geven of wanneer er een gevaarlijke situatie is.
  • Wyoming: Het gebruik van alarmlichten is toegestaan tijdens het rijden.
Het is veel grappiger als je alarmlichten vervangt door richtingaanwijzers:)

Tijdens de overgang naar LED-verlichting waren er een aantal voertuigen die allemaal LED waren, behalve gloeilamp-richtingaanwijzers met een traditionele thermo-mechanische flitser. Ik had er niet over nagedacht dat dit de reden was.
Een andere reden waarom gloeilamp-richtingaanwijzers zijn blijven bestaan in het LED-tijdperk, is dat uw aandacht veel gemakkelijker wordt getrokken naar lichtbronnen die constant van intensiteit veranderen dan naar lichtbronnen die (op een binaire manier) volledig aan en volledig uit knipperen. Gloeilampen hebben een opwarmtijd en een afkoeltijd en als u de flitssnelheid correct kiest, blijven ze bij het knipperen nooit met een constante intensiteit. Die constant variërende lichtbronnen zijn 's nachts ook veel gemakkelijker te lokaliseren dan een binair knipperende lichtbron.

Als je het hebt gemerkt, beginnen zelfs LED-richtingaanwijzers (indicatoren) dit gedrag nu na te bootsen.

(Het is ook om deze reden dat leveranciers als Audi en Ford (Mustang) complex geanimeerd LED-richtingaanwijzergedrag hebben gebruikt.)

De Commonwealth van Massachusetts neemt graag uw boete van $40 tot $155, uw gerechtskosten van $25, noteert twee punten op uw dossier en belt uw verzekeringsmaatschappij!
View attachment 38896
Mijn gedrag blijft zoals ik eerder zei. Ik geloof niet dat iemand me ooit zal stoppen en beboeten voor het gebruik van mijn noodknipperlichten wanneer de hele snelweg afremt van 70 MPH naar 30 MPH en als ik in deze situatie beboet zou worden, zou ik het vrijwel zeker voor de rechtbank brengen.

Er zijn een aantal geldige redenen waarom iemand de alarmlichten zou gebruiken tijdens het rijden. Als men met een tijdelijke reserveband op de snelweg rijdt en de aanbevolen maximumsnelheid van 50 mph aanhoudt, is het logisch om de alarmlichten te gebruiken terwijl iedereen om je heen 80 mph rijdt in de zone van 65 mph, of als een auto slecht loopt, in "noodloop" rijdt totdat ze de volgende afslag kunnen bereiken.

Ik kan de logica niet begrijpen van het volledig verbieden van het gebruik van alarmlichten/gevarenlichten tijdens het rijden.

(bewerkt voor duidelijkheid)
Ik VERMOED dat ze in werkelijkheid proberen de knipperlicht-dink te verbieden die kilometers en kilometers met de alarmlichten aan rijdt en zo zowel hun remlichten als de gewone richtingaanwijzers uitschakelt.

Het is waarschijnlijk ook een goede manier om een "primaire overtreding" te creëren, zodat de politie verdachte dronken bestuurders kan aanhouden.

De alarmknoppen op de nieuwere modellen zijn fysieke knoppen. Het is zonde van een fysieke knop voor een functie die bijna nooit wordt gebruikt.

#YouCanNeverPleaseEverybody
Ik gebruik de mijne de hele tijd :)
Parkeren op een parkeerplaats om mijn vrouw uit de auto te laten, vele andere keren. Misschien is het er alleen voor mij in gezet? :)

21 - 37 of 37 Posts