Volkswagen ID Forum banner
21 - 25 of 25 Posts
Ik denk dat als de opladers openbaar toegankelijk zijn, er geen "juiste" of "verkeerde" parkeerplaatsen zijn
Probleem zoals ik het zie, je kunt er zo over denken, maar als het wrijving veroorzaakt met andere gebruikers die er anders over denken, wordt het voor niemand prettig.

Het goede nieuws is dat de kabels van de v4 Superchargers 10 voet lang zijn en beide kanten van de meeste auto's zouden moeten kunnen bereiken, dus dat zal hopelijk al dit manoeuvreren, onderhandelen en vrede bewaren voorkomen.

Problemen zoals ik het zie, je kunt dat zo voelen, maar als het wrijving veroorzaakt met andere gebruikers die er anders over denken, zal het voor niemand prettig zijn.
Als ik ooit bij een openbare Supercharger oplaad, parkeer ik zo dat ik kan opladen. Zolang ik betaal om op te laden en zolang ik tussen de witte lijnen parkeer, denk ik niet dat iemand daar redelijkerwijs bezwaar tegen kan hebben. Ik ben over het algemeen vrij gemakkelijk in de omgang en meegaand, en ik ben niet uit op antagonisme. Als iemand anders echter restgevoelens van recht hebben en wrok koestert, dan denk ik dat dat hun probleem is om aan te werken, misschien met hun psychotherapeut of met de eigenaar van het laadstation dat het voor het publiek heeft opengesteld zonder hen psychologisch voor te bereiden op de ongewassen massa die verschijnt met hun oplaadpoorten aan de rechterkant (in alle betekenissen van die zin) van de auto.

Ongetwijfeld, als je moet opladen, moet je opladen. Maar het lijkt er zeker op dat Tesla deze Magic Dock-implementatie opzettelijk langzaam uitrolt om samen te vallen met de v4-installaties en het zal al die fratsen vermijden die we hebben gezien in de vroege State-of-Charge/MKBHD/Kyle Conner-video's.

De Tesla-webpagina heeft ook deze kaart met filter voor stations die zijn uitgerust voor niet-Tesla's:
De Tesla-app is goed, maar ik zou aanraden om Plugshare te gebruiken in plaats van de Tesla Map. In Plugshare kun je recensies van andere EV-eigenaren bekijken, wat helpt bij het controleren of de stations betrouwbaar zijn of niet. Je kunt ook zien of er andere stekkers op het station zijn geĂŻnstalleerd of niet.

Neem een kijkje: Tesla CCS-locaties

21 - 25 of 25 Posts