Ik heb mijn ID.4 vrijdag opgehaald. Ik heb er af en toe mee gereden, maar minder dan voor Covid. Maar maandag begon ik een irritant geratel te horen dat uit het dashboard leek te komen. Hier in Durham, NC, zijn onze straten momenteel in slechte staat, veel scheuren en kuilen. De auto is erg stil en ik kan dit geratel horen, maar de mensen in de auto met mij niet. Ik kon het niet vinden, mijn gehoor is niet geweldig en het was moeilijk te vinden, en de algehele stilte van de auto maakte het nog vervelender.
Nou, vanmorgen heb ik het gevonden, aangezien er geen Homelink is, heb ik een plastic garagedeuropener aan de zonneklep aan de bestuurderskant geplaatst (dezelfde die ik in mijn 2007 VW EOS had). Dat veroorzaakte het geratel, ik heb het in mijn zak gestopt - geen geratel meer. Ik heb het nooit in de EOS gehoord, maar ik weet zeker dat het daar wel gerammeld heeft.
Nou, vanmorgen heb ik het gevonden, aangezien er geen Homelink is, heb ik een plastic garagedeuropener aan de zonneklep aan de bestuurderskant geplaatst (dezelfde die ik in mijn 2007 VW EOS had). Dat veroorzaakte het geratel, ik heb het in mijn zak gestopt - geen geratel meer. Ik heb het nooit in de EOS gehoord, maar ik weet zeker dat het daar wel gerammeld heeft.