Vooruitkijkend naar de leveringen in de VS, is het in de VS wettelijk verplicht dat het bandenspanningslabel alleen de spanningen weergeeft voor een voertuig bij maximale belasting, een situatie waarin mensen maar zelden rijden. In de rest van de wereld worden meestal een paar spanningen weergegeven, een gedeeltelijke belasting en een volledige belasting. En er kunnen aanzienlijke verschillen zijn tussen de twee. Ik heb in de uitgebrachte Britse handleiding gekeken en alles wat het laat zien is een weergave van hoe het label eruit ziet, en het heeft geen gegevens.
Ik geef er de voorkeur aan om met de gedeeltelijke belastingnummers te rijden, waarbij mijn auto meestal is beladen en de ingenieurs het bedoeld hebben. Dit stond in de Britse handleiding:
Furkan, zou het mogelijk zijn om een foto te krijgen van het bandenspanningslabel op uw ID.4, zodat we de andere spanningen kunnen zien? Ik wil het niet vragen, en nogmaals bedankt voor alle geweldige video's, tonnen nuttige en goede informatie. Bedankt voor het effenen van het pad voor degenen onder ons die nog wachten!
Ik geef er de voorkeur aan om met de gedeeltelijke belastingnummers te rijden, waarbij mijn auto meestal is beladen en de ingenieurs het bedoeld hebben. Dit stond in de Britse handleiding:
Furkan, zou het mogelijk zijn om een foto te krijgen van het bandenspanningslabel op uw ID.4, zodat we de andere spanningen kunnen zien? Ik wil het niet vragen, en nogmaals bedankt voor alle geweldige video's, tonnen nuttige en goede informatie. Bedankt voor het effenen van het pad voor degenen onder ons die nog wachten!