Om te beginnen ben ik niet geïnteresseerd in het vinden van een manier om met mijn handen van het stuur over de snelweg te cruisen. Het probleem dat ik echter heb, is dat ik toevallig een lichte aanraking op het stuur heb in elke auto, maar op de ID4 met de rijstrookcontrole/assistentie geactiveerd, zeurt hij me constant om mijn handen aan het stuur te houden, terwijl ze dat in feite wel zijn. Om de computer tevreden te stellen, moet ik het stuur harder vastgrijpen dan ik gewend ben en ik vind het oncomfortabel tijdens een lange rit. Ik vroeg me af of er technieken zijn om de impact te verminderen. Ik vraag me bijvoorbeeld af of het me nog steeds zou irriteren als ik de rijstrookcontrole uitzette. Ik heb gelezen dat Tesla-bestuurders erom bekend staan gewichten of grepen op het stuur te plaatsen om het gezeur daadwerkelijk te verslaan en volledig automatisch te rijden, en zoals aangegeven, heb ik daar helemaal geen interesse in. Ik vroeg me af of ID4-bestuurders een veilige en redelijke manier hebben gevonden om het gezeur van de auto te verminderen. Bedankt allemaal.